021-55404393 - 021-55404093
021-55404393 - 021-55404093

سیم بکسل های اقتصادی کامپکت

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 22 دی 1398 در ساعت 20 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چرا سیم بکسل های کامپکت به صرفه برای مشتری است؟
در فرآیند تولید سیم بکسل قبل از این که استرند ها دور مغزی سیم بکسل قرار بگیرند ،فعالیت کامپک کردن سیم بکسل انجام میشود.در این مرحله استرند ها نازک میشود و وایر های هر استرند کنار یک یکدیگر محکم و با تراکم بالا قرار میگیرند و در این قسمت از فرآیند تولید فشرده و کامپکت میشوند . درسیم بکسل های کامپکت ، فاصله بین وایرها از بین میرود و روی سطح سیم صاف میشود و در این صورت نقطه اتصال استرند ها بیشتر شده و استحکام و مقاومت سیم بیشتر میشود .
از دیگر مزیت هایی که این سیم بکسل برای مصرف کننده دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
الف- سیم بکسل را در برابر استهلاک و ساییدگی مقاوم میسازد.
ب- باعث افزایش سیم در برابر کشش و هم چنین مقاومت در برابر از هم پاشیدگی سیم میشود .
ج این نوع سیم بکسل در برابر ضربه های اتفاقی و له شدن مقاومت بیشتری نسبت به سیم بکسل های کلاسیک دارند.
چ- از بین رفتن فاصله بین وایرها و به تبع آن افزایش سطح فلزی در سیم بکسل های کامپک ، موجب میشود که سیم به آسانی در وینچ های جرثقیل و ...قرار بگیرد و هم چنین سیم عمر بیشتری میکند و به ابزاری که بروی آن نصب شده هم آسیبی نمی رساند .
خ  سیم بکسل های کامپکت به دلیل سطح فلزی که دارند ظاهرشان دیرتر مستهلک خواهد شد .به دلیل این که مدت بیشتری نسبت سیم های دیگر عمر میکند هزینه خرید آن ها مقرون به صرفه تر از سیم های دیگر خواهد بود .

تصاویر بالا نمونه هایی از سیم بکسل های اقتصادی کامپکت هستند که تصویر اول نمونه ای از مغز کنفی این سیم بکسل و تصویر دوم نمونه ای از مغز فولادی این سیم بکسل است که هر کدام مصارف مختلفی دارد .

آسیا بکسل مفتخر است که وارد کننده سیم بکسل های کامپک در ایران است و در این زمینه سال های زیادی فعالیت داشته و آماده خدمت رسانی در زمینه های مختلف به خصوص سیم بکسل های کامپک به شماست .

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
سیم بکسل های اقتصادی کامپکت

سیم بکسل های اقتصادی کامپکت

چرا سیم بکسل های کامپکت به صرفه برای مشتری است؟ در فرآیند تولید سیم بکسل قبل از این که استرند ها دور ...