021-55404393 - 021-55404093
021-55404393 - 021-55404093

تسمه تخت

تسمه حمل بار :

تسمه حمل بار یکی از انواع کارآمد ترین ابزار ها برای بلند کردن و جابه جا کردن بار های سنگین در صنعت حمل و نقل است .این ابزار در متراژ های مختلف و در عرض های مختلف تولید میشود .استاندارد جهانی این تسمه ها قانونی برای تولید کننده های این نوع تسمه ها وضع کرده که تسمه های 2.5 سانتی باید به رنگ بنفش تولید شود و تسمه های 5 سانتی باید سبز رنگ و 7.5 سانتی زرد و 10 سانتی طوسی و 12.5 سانتی قرمز و 15 سانتی قهوه ای رنگ باشند و هیچ یک از تولید کننده ها نباید این قانون را نقض کنند در ایران نیز تولید کننده های بزرگی فعالیت میکنند و نیاز داخلی مصرف کننده های تسمه حمل بار را تامین میکنند. تسمه های حمل بار که در ایران تولید میشوند از جنس پلی استر و درصدی ابریشم است تا مقاومت بالایی در برابر کشش زمان حمل بار داشته باشند .این تسمه ها برای افزایش ظرفیت بلند کردن بار آن ها به صورت دوبل یا دولا نیز تولید میشوند و علاوه بر این که طول عمر بالاتری نسبت به تک لا های آن دارد .

آسیا بکسل یکی از بزرگ ترین عرضه کننده های اسلینگ های حمل بار با افتخار اعلام میکند که تسمه حمل بار در تمامی سایز های 2.5سانتی و 5 سانتی و 7.5 سانتی و 10 سانتی و 15 سانتی و.. در این مجموعه موجود میباشد و این مجموعه آمادگی همکاری با تمامی کارخانه جات و صنعتگران در اقصی نقاط ایران را دارد .

در تصویر های بالا نمونه هایی از تسمه های حمل بار مدل تخت را مشاهده میکنید که یکی از بهترین ها در صنعت تسمه حمل بار هستند. برای کار با این نوع تسمه ها باید این را در نظر داشته باشید که تسمه هنگام کار کردن نباید به لبه تیز وسایل صنعتی و یا هر چیز دیگری برخورد داشته باشد زیرا نسبت به بریده شدن بسیار حساس میباشند . ابتدا و انتهای این تسمه ها با بهترین نوع دوخت با چرخ های صنعتی دوخته میشود تا مقاومت بالایی در هنگام جابه جایی بار داشته باشند. یکی از مصارف کار آمد از تسمه تخت 3 متری  که بیشتر برای بکسل کردن ماشین مورد استفاده قرار میگیرد و جایگزینی برای سیم بکسل است . 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :