021-55404393 - 021-55404093
021-55404393 - 021-55404093

سیم بکسل کامپکت

استفاده از سیم بکسل کامپکت دارای مزایایی می باشد که از آن دست می توان به مقاومت فرسایشی بالای سیم بکسل کامپکت اشاره نمود. همچنین نیروی گسیختگی سیم بکسل کامپکت در این نوع از سیم بکسل افزایش یافته است. یکی دیگر از مزایای سیم بکسل کامپکت این است که نسبت به کوبیدگی های غیر قابل انتظار، مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد.

تصاویر بالا نمونه هایی از سطح مقطع سیم بکسل کامپکت هستند که تصویر اولی سیم بکسل کامپکت مغز کنفی هستش و تصویر دوم سیم بکسل کامپکت مغز فولادی که هر کدام مصارف مختلفی دارند . 

فروش سیم بکسل کامپکت

هنگام خرید و فروش سیم بکسل کامپکت با جنس مغزی، بافت، نوع آبکاری و برندهای مختلفی مواجه می شوید و کسی که کار فروش سیم بکسل کامپکت را انجام می دهد اطلاعات دقیقی در این زمینه به شما می دهد . عرضه انواع مختلف سیم بکسل با کیفیت بالا و انواع زنجیر و تجهیزات بارگیری برای رضایت مشتریان گرامی از اهداف بازرگانی آسیا بکسل ( فرشاد عباسيان ) می باشد و شما می توانید برای دریافت بیشتر اطلاعات با شماره های درج شده در این سایت تماس بگیرید.

قیمت سیم بکسل کامپکت

معیارهای زیادی بر روی قیمت سیم بکسل کامپکت تاثیرگذار می باشد. سایز یکی از گزینه هایی است که بر روی قیمت سیم بکسل کامپکت تاثیر گذار است. نوع برند نیز از دیگر نکاتی است که بر روی قیمت سیم بکسل کامپکت تاثیر گذار است.

کیفیت سیم بکسل کامپکت

کیفیت سیم بکسل کامپکت بر اساس نوع برند و کشور تولید کننده متفاوت می باشد. بنابراین در هنگام خرید سیم بکسل کامپکت باید کیفیت آن را بر اساس المان های مد نظر خود انتخاب نمایید.ساختار سیم بکسل کامپکت از دیگر فاکتورهای موثر بر روی آن در مصارف مختلف می باشد.

بازرگانی آسیا بکسل یکی از بزرگترین تامین کنندگان سیم بکسل و زنجیر های فولادی و اتصالات بارگیری با افتخار به اطلاع شما صنعتگران محترم میرساند که انواع سیم بکسل کامپک در تناژ و سایز های گوناگون در این مجموعه موجود می باشد .

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :