021-55404393 - 021-55404093
021-55404393 - 021-55404093

سیم بکسل نتاب

یکی از انواع سیم بکسل یا همان طناب های فولادی، سیم بکسل نتاب نام دارد. نوع طراحی سیم بکسل نتاب به گونه ای است که در برابر پیچش در متراژهای بالا از خود مقاومت بالایی نشان می دهد.

19.7 و 35.7 از انواع مناسب و پرکاربرد سیم بکسل های نتاب جهت استفاده در تاورکرین ها و جرثقیل های بوم خشک میباشد.


تصویر بالا نمونه ای از سطح مقطع سیم بکسل نتاب است .

قیمت سیم بکسل نتاب

سیم بکسل نتاب دارای انواع مختلفی می باشد و قیمت سیم بکسل نتاب بر اساس نوع آن تعیین می شود. از آن جا که برای تولید سیم بکسل نتاب از تکنولوژی های قوی و پیچیده ای استفاده می شود بنابراین قیمت سیم بکسل نتاب از بسیاری دیگر از انواع سیم بکسل متفاوت می باشد.

فروش سیم بکسل نتاب

می توان گفت در فروش سیم بکسل نتاب با دو نوع کلی سیم بکسل مواجه می شوید که بر اساس نوع کاربردی که از سیم بکسل نتاب انتظار دارید باید یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

کیفیت سیم بکسل نتاب

یکی از دلایلی که می توان به  عنوان کیفیت سیم بکسل نتاب از آن نام برد این است که سیم بکسل نتاب به نوعی طراحی شده است که حداقل ضریب ایمنی برای آن 3 در نظر گرفته شده است. همچنین یکی دیگر از دلایل کیفیت سیم بکسل نتاب این است که دارای تراکم لایه و استرندهای زیادی هستند که در مقایسه با دیگر انواع سیم بکسل بسیار بالاتر می باشد. در قدیم از آن به عنوان سیم بکسل پوست ماری نام میبردند.

گروه بازرگانی آسیا بکسل (فرشاد عباسيان) با داشتن کارشناسانی خبره می تواند شما را در زمینه خرید انواع سیم بکسل و انواع زنجیر و تجهیزات بارگیری راهنمایی کند.

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :