021-55404393 - 021-55404093
021-55404393 - 021-55404093

بافت و پرس سیم بکسل

آشنایی با بافت و پرس سیم بکسل :

در بافت و پرس سیم بکسل افرادی که متخصص این کار هستند سیم بکسل ها را بافته و ابتدا و انتهای آن را بسته به سفارش مشتری کوتاه و بلند میکنند تا در قلاب بالابری که میخواهند استفاده کنند به اسانی قرار بگیرد . طول مفید سیم های بافته شده توسط متخصص بافت و پرس سیم بستگی به درخواست مشتری دارد .بافتن سیم بکسل نیز فرآیند پیچیده ای دارد که به دو نوع تقسیم میشود : یکی بافت معمولی که بعد از آن حتما پرس بوش مخصوص لازم است چون که این نوع بافت توان زیادی در برابر کشیدگی ندارد برای همین بعد از بافت معمولی باید سیم پرس شود تا مقاومت بالایی در برابر کشش پیدا کند .

نوع دیگر بافت سیم بکسل بافت گیسو است که این نوع بافت یکی از تخصصی ترین بافت مربوط به سیم بکسل است . این نوع بافت حتما باید توسط متخصص با تجربه در زمینه بافت و پرس سیم بکسل انجام شود تا ضریب خطر این سیم به صفر برسد . بعد از بافت گیسو سیم بکسل توسط متخصص مربوطه نیاز اجباری به پرس کردن بوش به سیم بکسل نیست زیرا که این بافت خود به تنهایی توانایی تحمل کشش را دارد اما در بعضی مواقع به درخواست مشتری این عمل پرس سیم برای آن سفارش انجام میشود .بافت و پرس سیم بکسل برای تمامی سایز های سیم بکسل های فولادی انجام میشود .

 

در تصویر اولی نمونه هایی از بافت و پرس سیم بکسل را با بوش های مختلف مشاهده میکنید که از گوشواره نیز در پرس آن استفاده شده است تا از استحکاک سیم با قلاب یا هر وسیله دیگری که به آویخته میشود جلوگیری کند .

تصویر دومی نمونه ای از بوش آلومینیمی است که برای پرس کردن سیم بکسل استفاده میشود و باید با دستگاه پرس مخصوص به خودش پرس شود تا درصد خطر ناشی از باز حلقه شدن سیم بکسل کاهش یابد .

تصاویر بالا نمونه هایی از بافت های مربوط به سیم بکسل میباشد که در بازار های صنعتی ایرانی رواج دارد

تصویر اول که در بالا مشاهده میکنید نمونه ای از بافت معمولی با پرس بوش مخصوص سیم بکسل است که برای تمامی سایز های سیم بکسل انجام میشود .

تصویر دوم که مشاهده میکنید گرد بافت سیم بکسل است که خود به تنهایی توانایی تحمل وزن بالایی را دارد و دیگر نیازی به پرس بوش ندارد . 

تصویر سوم که مشاهده میکنید گیسو بافت سیم بکسل است که باید توسط بافنده های مخصوص به خودش انجام شود تا ضریب خطر کار به حداقل برسد و نیازی هم به پرس بوش سیم بکسل ندارد ولی بعضی از  شرکت ها و مشتری ها برای اطمینان بیشتر بوش به آن پرس میکنند . 

 

قیمت بافت و پرس سیم بکسل

قیمت بافت و پرس سیم بکسل بر اساس نوع بافت و سایز سیم بکسل تعیین می شود. گروه بازرگانی آسیا بکسل می تواند قیمت هر نوعی از بافت و پرس سیم بکسل را به شما ارائه نماید.

فروش بافت و پرس سیم بکسل

فروش بافت و پرس سیم بکسل در انواع مختلفی انجام می شود. نوع کاربرد شما از سیم بکسل مشخص می شود و سپس بافت و پرس سیم بکسل انجام می شود.

کیفیت بافت و پرس سیم بکسل

بافت و پرس سیم بکسل با یکی از قویترین دستگاهای پرس موجود در بازار که متعلق به بازرگانی آسیا بکسل است انجام میشود و نیرو کششی قابل تحمل توسط ان مورد بررسی قرار می گیرد.

   


بازرگانی آسیا بکسل یکی از بزرگترین تامین کنندگان سیم بکسل و زنجیر های فولادی و اتصالات بارگیری با افتخار به اطلاع شما صنعتگران محترم میرساند که انواع بافت و پرس در تناژ و سایز های گوناگون برای سیم بکسل های مختلف در این مجموعه انجام میشود .

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :