021-55404393 - 021-55404093
021-55404393 - 021-55404093

سیم بکسل کنفی

یکی از انواع سیم بکسل ها سیم بکسل کنفی نام دارد. سیم بکسل های کنفی برای جایی که انعطاف بالا مد نظر باشد بیشتر مصرف میشود.

 

نمونه ای از سطح مقطع سیم بکسل کنفی را در تصویر بالا مشاهده میکنید که در مرکز یا هسته سیم از کنف استفاده شده است که باعث افزایش انعطاف سیم بکسل میشود .
فروش سیم بکسل کنفی

برای فروش سیم بکسل کنفی نوع و شرایط استفاده بررسی می شود و بر آن اساس فروش سیم بکسل کنفی انجام شود. شما بر اساس نوع نیاز و مشاوره با بازرگانی آسیا بکسل ( فرشاد عباسيان ) می توانید آن را انتخاب نمایید.  عرضه انواع سیم بکسل با بهترین کیفیت و همچنین انواع زنجیر و تجهیزات بارگیری را بر اساس نیازهای مشتری توسط بازرگانی آسیا بکسل انجام می شود.

قیمت سیم بکسل کنفی

در کل می توان گفت قیمت سیم بکسل کنفی بر اساس المان هایی نظیر سایز و متراژی که مورد نیاز می باشد تعیین می شود. ولی برای اطلاع از قیمت دقیق سیم بکسل کنفی می توانید به آسیا بکسل که در زمینه سیم بکسل کنفی فعالیت می کند مراجعه نمایید.

کیفیت سیم بکسل کنفی

برخی از عواملی که باید در زمینه خرید وکیفیت سیم بکسل کنفی در نظر بگیرید میزان ساییدگی، کشیدگی، ، آسیب های محیطی  و بسیاری دیگر از عوامل می باشد که باید در هنگام خرید سیم بکسل کنفی به آن ها توجه نمایید.

بازرگانی آسیا بکسل یکی از بزرگترین تامین کنندگان سیم بکسل و زنجیر های فولادی و اتصالات بارگیری با افتخار به اطلاع شما صنعتگران محترم میرساند که انواع سیم بکسل های کنفی در تناژ و سایز های گوناگون در این مجموعه موجود می باشد .

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :