021-55404393 - 021-55404093
021-55404393 - 021-55404093

اتصالات صنعتی

اتصالات صنعتی انواع مختلفی دارند که در پتروشیمی، تجهیزات نفت و گاز و بسیاری دیگر از صنایع  برای جابجایی اجسام سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.این ابزار ها فرآیند حمل بار را برای شما آسان تر میکند .اکثر اتصالات صنعتی مقدار تناژی که میتواند تحمل کند روی آن نوشته شده است تا شخصی که از آن استفاده میکند با اطمینان بالا از آن ابزار استفاده کند .

قیمت اتصالات صنعتی

بر اساس نوع کاربردی که اتصالات صنعتی دارند و از آن ها استفاده می شود قیمت اتصالات صنعتی نیز متفاوت می باشد. همچنین نوع جنس اتصالات که از آن ها ساخته می شوند بر روی قیمت اتصالات صنعتی تاثیر می گذارد.

فروش اتصالات صنعتی

به دو روش فروش اتصالات صنعتی انجام می شود یکی این که می توانید به شکل حضوری برای خرید اتصالات صنعتی اقدام نمایید و یا اینکه فروش اتصالات صنعتی به شکل اینترنتی بوده و می توانید اقدام به خرید اینترتی اتصالات صنعتی نمایید. گروه بازرگانی آسیا بکسل (فرشاد عباسيان) یکی از سایت های معتبر برای فروش اتصالات صنعتی در انواع مختلف می باشد.

کیفیت اتصالات صنعتی

هنگام خرید اتصالات صنعتی باید کیفیت اتصالات صنعتی را در نظر بگیرید.  هر کدام از انواع اتصالات صنعتی بر اساس نوع کاربردی که دارند متفاوت می باشد. برای هر کاربردی که از اتصالات صنعتی انتظار دارید بهتر است بهترین کیفیت اتصالات صنعتی را خریداری نمایید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

این اتصالات برای آسان کردن کار تولید میشوند و هر کدام بسته به نوع آن به بالابر و یا جرثقیل و... مخصوص به همان ابزار متصل میشود. 

 

بازرگانی آسیا بکسل یکی از بزرگترین تامین کنندگان سیم بکسل و زنجیر های فولادی و اتصالات بارگیری با افتخار به اطلاع شما صنعتگران محترم میرساند که انواع اتصالات بارگیری در تناژ و سایز های گوناگون در این مجموعه موجود می باشد .

 

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :