021-55404393 - 021-55404093
021-55404393 - 021-55404093

قلاب S

یکی از انواع اتصالات بارگیری قلاب اس است . قلاب اس  وسیله ای برای گرفتن و بلند کردن بار با جرثقیل  از روی زمین است.

طبق این استاندارد مواد اولیه تشکیل دهنده قلاب باید قابلیت چکش خواری بالایی داشته . به این منظور آزمون  سختی فلز یا آزمون برینل روی آن انجام میشود . شرکت های سازنده ی قلاب اس باید  تمامی محصولات خود را از لحاظ روش ساخت و مواد اولیه  و عملیات حرارتی و آزمون های مورد نیاز بر اساس استانداردهای معتبر منطبق سازند و بعد از آن محصول را وارد بازار کنند و در اختیار مصرف کننده قرار دهند تا خطری فرآیند کار مصرف کننده را تهدید نکند .
مهمترین ماده اولیه به کار رفته در قلاب اس ، فولاد است که پس از انجام عملیات حرارتی و شکل دادن برای بالا بردن استحکام آن را آبدیده می کنند.
برای حصول اطمینان از ایمن و مقاوم بودن  قلاب اس  پس از تولید عملیات آزمون های مختلفی روی کلیه ی قلاب های ساخته شده انجام می شود.قلاب اس ها انواع مختلفی دارند یکی از انواع آن قلاب اس ضامندار است که این ضامن از خارج شدن حلقه داخل قلاب  جلوگیری میکند . قلاب دانه گیر نیز از انواع قلاب اس ها است که یکی دیگر از محصولات آسیا بکسل میباشد و جداگانه در قسمت محصولات این وب سایت میباشد .نوع دیگر این قلاب قلاب اس بدون ضامن میباشد که بیشتر در جرثقیل های برقی مورد استفاده قرار میگیرد.

بازرگانی آسیا بکسل یکی از بزرگترین تامین کنندگان سیم بکسل و زنجیر های فولادی و اتصالات بارگیری با افتخار به اطلاع شما صنعتگران محترم میرساند که انواع قلاب اس در تناژ و سایز های گوناگون در این مجموعه موجود می باشد .

 

در تصویر بالا نمونه هایی از قلاب اس را مشاهده میکنید که تصویر اولی قلاب اس ضامندار هرزگرد هستش که زمانی استفاده میشود که جسمی که جابه جا میشود چرخش داشته باشه برای مثال باز کردن سیم از دور قرقره های بزرگ از این قلاب استفاده میشود . تصویر دوم قلاب اس ضامندار معمولی هستش که استفاده های مختلفی دارد برای مثال سیم بکسل را از سوراخ بالایی آن رد میکنند و بعد از بافت یا پرس سیم به این ابزار قادر خواهد بود که اجسام سنگین از روی زمین بلند کند . هر دو این قلاب ها از نوع قلاب اس ضامندار میباشند . نمونه ها بدون ضامن این قلاب اس ها نیز در مجموعه ما موجود میباشد و ما آماده همکاری با تمامی شرکت ها و صنایع مختلف در ایران هستیم .

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :