021-55404393 - 021-55404093
021-55404393 - 021-55404093

جرثقیل

تاریخچه جرثقیل

اینکه دقیقاً از کی جرثقیل ها مورد استفاده قرار گرفتند کاملاً مشخص نیست ، اما گفتنی است که جرثقیل ها  در یونان متولد شده و در روم باستان بزرگ شدند . ابتدا یونانی ها جرثقیل های ابتدایی را ساختند که از آنها برای توسعه معابد و خانه هایشان هایشان استفاده میشد. بعد از یونانی ها رومی ها نیز این وسیله را رواج داده و به کمک قرقره های چندگانه و ساخت برج هایی برای بالاتر بردن جرثقیل ها توانستند سنگهای  چند ده تنی را جا به جا کنند .

انواع جرثقیل

جرثقیل ها انواع متفاوتی دارند که هرکدام بسته به نوع و کاربردشان در فرایند مختص به آن استفاده میشود .بطور کلی میتوان یک دسته بندی کلی ارائه کرد ، جرثقیل های ثابت و متحرک و سقفی که تمامی آن ها در تناژ های گوناگون در بازار وجود دارد

جرثقیل ثابت

جرثقیل های ثابت به جرثقیل هایی هستند که محدوده حرکت آنها محدود میباشد ، از این دسته میتوان به جرثقیل های برجی اشاره نمود .

جرثقیل های سقفی

جرثقیل سقفی برای جابه جایی قطعات و لوازم در سالن ها و مکان های دارای سقف استفاده می شود .هم چنین جرثقیل های سقفی به دو دسته  کلی نیز تقسیم میشوند جرثقیل های سقفی دستی و جرثقیل های سقفی برقی که کاربرد های زیادی در صنعت دارند .

خصوصیات جرثقیل های سقفی
برای نگه داری جرثقیل سقفی هزینه کمتری نیاز می باشد.جرثقیل سقفی می تواند به تمام نقاط به طور مستقل دسترسی پیدا کند .برای تعمیر جرثقیل سقفی هزینه کمتری نسبت به سایر جرثقیل ها باید پرداخت شود .جرثقیل سقفی باعث صرفه جویی در انرژی خواهد شد.بهترین گزینه برای جابه جایی قطعات که دارای وزن سنگین می باشند جرثقیل سقفی خواهد بود .
برای استفاده از جرثقیل سقفی نیازی به مهارت خاصی نبوده و خیلی راحت انجام می شود .

بازرگانی آسیا بکسل یکی از بزرگترین تامین کنندگان سیم بکسل و زنجیر های فولادی و اتصالات بارگیری با افتخار به اطلاع شما صنعتگران محترم میرساند که انواع جرثقیل در تناژ و سایز های گوناگون در این مجموعه موجود می باشد و هم چنین تعمیر جرثقیل نیز در این مجموعه انجام میشود اعم از جرثقیل برقی و دستی در تناژ های گوناگون و تلاش ما بر جلب رضایت شما مشتری محترم میباشد .

 

 

 

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :