021-55404393 - 021-55404093
021-55404393 - 021-55404093

سیم بکسل استیل

یکی از انواع سیم بکسل که به سیم بکسل استنلس استیل نیز معروف است در اندازه های مختلفی موجود است. سیم بکسل استیل در اندازه های 0.5 تا 20 میلی متر موجود بوده که می تواند دارای ساختارهای مختلفی نیز باشد.

سیم بکسل استنلس استیل در صنایع غذایی و شیمیایی پرکاربرد میباشد.

فروش سیم بکسل استیل

فروش سیم بکسل استیل در انواع مختلفی انجام می شود. بنابراین شما در هنگام خرید سیم بکسل استیل باید بدانید که برای چه کاری می خواهید از سیم بکسل استیل استفاده نمایید. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره فروش سیم بکسل استیل با بازرگانی آسیا بکسل(فرشاد عباسيان) تماس بگیرید. عرضه انواع مختلف سیم بکسل و همچنین انواع زنجیر و تجهیزات بارگیری از دیگر خدمات ارائه شده توسط بازرگانی آسیا بکسل می باشد.

قیمت سیم بکسل استیل

برای اطلاع از قیمت سیم بکسل استیل می توانید به آسیا بکسل مراجعه نمایید. قیمت سیم بکسل استیل بر اساس نوع ساختار وسایزها  متفاوت بوده و شما بر اساس نوع نیاز و مشورت با فروشنده و کارشناس می توانید بهترین آن ها را انتخاب نمایید.

کیفیت سیم بکسل استیل

یکی از دلایل استقبال از سیم بکسل استیل، وجود کروم و نیکل در سیم بکسل استیل است که مقاومت این نوع سیم بکسل را در برابر خوردگی بسیار افزایش داده است. سیم بکسل استیل به دو صورت روکش دار و بدون روکش در دسترس می باشد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت بازرگانی آسیا بکسل ( فرشاد عباسيان ) مراجعه نمایید.

بازرگانی آسیا بکسل یکی از بزرگترین تامین کنندگان سیم بکسل و زنجیر های فولادی و اتصالات بارگیری با افتخار به اطلاع شما صنعتگران محترم میرساند که انواع سیم بکسل استیل در تناژ و سایز های گوناگون در این مجموعه موجود می باشد .

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :