021-55404393 - 021-55404093
021-55404393 - 021-55404093

سیم بکسل فولادی

از سیم بکسل فولادی برای انواع دستگاه های بالابر از قبیل دستی و انواع جرثقیل ها استفاده می شود. برای برداشتن بار و حرکت بار نیز می توان از سیم بکسل فولادی استفاده نمود. انواع سیم بکسل فولادی دارای خصوصیات متفاوتی از هم هستند که می توان بر اساس نیاز و نوع کار کرد آن را انتخاب نمود.

6.19 و 6.37 و 6.25  مغزفولادی از انواع پر کاربرد و مناسب برای جرثقیل ها میباشد.

   

تصویر بالا نمونه ای از سطح مقطع سیم بکسل فولادی با بافت 6.19 است که نسبت به سایر آرایش های سیم بکسل سفت تر است .برای مثال سیم بکسلی با آرایش 6.37 نرم تر از این سیم که با آرایش 6.19 تولید شده است میباشد زیرا هر چه تعداد استرند ها بیشتر شود سیم نرم تر خواهد بود .

قیمت سیم بکسل فولادی

از آن جا که سیم بکسل فولادی دارای انواع مختلفی می باشد بنابراین قیمت سیم بکسل فولادی بر اساس نوع ساختار و موادی که در آن ها استفاده شده است نیز متنوع می باشد. یکی دیگر از مواردی که بر روی قیمت سیم بکسل فولادی تاثیر می گذارد ابعاد و متراژ سیم بکسل فولادی می باشد. از آن جاکه قیمت سیم بکسل فولادی بر اساس قیمت ارز متغیر می باشد نمی توان قیمت سیم بکسل فولادی را به شکل ثابتی در نظر گرفت و قیمت سیم بکسل فولادی در هنگام فروش به شما اعلام خواهد شد.

فروش سیم بکسل فولادی

فروش سیم بکسل فولادی بر اساس نوع نیازی که پروژه دارد انجام می شود. موادی که در ساخت سیم بکسل فولادی استفاده می شود از عواملی است که در فروش سیم بکسل فولادی باید در نظر گرفته شود.  در فروش سیم بکسل فولادی باید اطلاعات دقیق آنرا دریافت نمایید. بازرگانی آسیا بکسل (فرشاد عباسيان) می تواند در این زمینه مشاوره خوبی را توسط کارشناسان خبره به شما ارائه نماید.

کیفیت سیم بکسل فولادی

یکی از مسائل مهمی که باید برای سیم بکسل فولادی در نظر گرفته شود کیفیت سیم بکسل فولادی است. یکی از موارد نشان دهنده کیفیت سیم بکسل فولادی مقاومت کششی سیم بکسل فولادی است. نموداری به عنوان نمودار تنش و مقاومت برای کیفیت سیم بکسل ها رسم می شودو تست می شود (با عنوان سرتیفیکت)و شما در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. گروه بازرگانی آسیا بکسل (فرشاد عباسيان) می تواند راهنمایی های لازم را به شما ارائه نماید.

بازرگانی آسیا بکسل یکی از بزرگترین تامین کنندگان سیم بکسل و زنجیر های فولادی و اتصالات بارگیری با افتخار به اطلاع شما صنعتگران محترم میرساند که انواع سیم بکسل در تناژ و سایز های گوناگون در این مجموعه موجود می باشد .

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :