021-55404393 - 021-55404093
021-55404393 - 021-55404093

سیم بکسل آسانسوری

یکی از انواع سیم بکسل، سیم بکسل آسانسوری می باشد. برای انتخاب سیم بکسل آسانسوری باید معیارهای زیادی در نظر گرفته شود. سیم بکسل آسانسوری دارای مغزی و الیاف بسیار محکمی می باشد که برای استفاده در آسانسور به کار می روند.

8.19 مغزی کنفی و مغزی فولادی پرکاربرد و مناسبترین ساختار سیم بکسل برای آسانسور میباشد.

فروش سیم بکسل آسانسوری

سیم بکسل آسانسوری انواع مختلف دارد. یکی ازبهترین انواع سیم بکسل آسانسوری سیم بکسل گوستاوولف ساخت کشور آلمان است . برای زمانی که نیاز است طناب سیم بکسل آسانسوری دارای انعطاف پذیری و تحمل نیروی بالا باشد فروش سیم بکسل آلمانی به مشتری پیشنهاد می شود. برای ساختمان هایی با ارتفاع بالا، سیم بکسل آسانسوری گوستاوولف آلمان پیشنهاد می شود تا با نیروی کششی بسیار بالا که در شیارهایی که دارای سایندگی بالایی می باشند دارای قدرت کافی باشد. 

قیمت سیم بکسل آسانسوری

قیمت سیم بکسل آسانسوری بر اساس معیارهایی همچون جنس، سایز، نوع سیم بکسل و نوع طراحی آن محاسبه می شود. سیم بکسل آسانسوری به شکل متری به فروش می رسد و بنابراین یکی از عوامل موثر بر روی قیمت سیم بکسل آسانسوری متراژی است که برای راه اندازی آسانسور به آن احتیاج دارید. برای اطلاع یافتن از قیمت سیم بکسل آسانسوری می توانید به سایت بازرگانی آسیا بکسل ( فرشاد عباسيان ) مراجعه نمایید.

اهمیت سیم بکسل آسانسوری با کیفیت

عوامل زیادی بر روی کیفیت سیم بکسل آسانسوری تاثیر می گذارد البته نوع نگهداری از سیم بکسل آسانسوری نیز بر روی بازدهی و کیفیت سیم بکسل آسانسوری تاثیر می گذارد. روغن کاری سیم بکسل آسانسوری به میزان لازم و از نوعی که برای سیم بکسل آسانسوری مناسب باشد، تمیز نگاه داشتن سیم بکسل آسانسوری از عوامل موثر بر روی کیفیت سیم بکسل آسانسوری است. 

بازرگانی آسیا بکسل یکی از بزرگترین تامین کنندگان سیم بکسل و زنجیر های فولادی و اتصالات بارگیری با افتخار به اطلاع شما صنعتگران محترم میرساند که انواع سیم بکسل های آسانسوری در تناژ و سایز های گوناگون در این مجموعه موجود می باشد .

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :